بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
  • 1403/07/15 - 14:53
  • - تعداد بازدید: 113
  • - تعداد بازدیدکننده: 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز نخبگان

دیدار جمعی از مستعدین برتر استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان سمنان

به مناسبت روز نخبگان، جمعی از مستعدین برتر استان با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده محترم ولی فقیه در استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان سمنان؛ در این دیدار که با همراهی رضا کی‌پور، رئیس بنیاد نخبگان استان، جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان و هسته‌های استاد محور آن‌ها صورت گرفت، بیاناتی توسط رئیس بنیاد نخبگان استان از مراسم دیدار اخیر نخبگان با مقام معظم رهبری صورت گرفت. در ادامه، اساتید حاضر در جلسه، به دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود راجع به جامعه نخبگانی اشاره کردند. همچنین، آقای علی محمودی، برگزیده جایزه بنیاد البرز از استان سمنان، به بیان چالش‌های پیش روی نخبگان پرداخت.

در ادامه این مراسم، نماینده محترم ولی فقیه در استان، ضمن تشریح بیانات رهبر معظم انقلاب راجع به نخبگان، به لزوم حمایت از جامعه نخبگانی و کم بودن میزان حمایت‌های حال حاضر در کشور پرداختند. ایشان، ضمن گریزی به بحث مهاجرت نخبگان از کشور، به لزوم کسب علم و برگشتن نخبگان تحصیل‌کرده به کشور و خدمت به کشور پرداخته و  با ذکر آیاتی از قرآن راجع به حضرت ابراهیم به بحث به جا گذاشتن نامی نیک و تقویت رابطه نخبگان با خدا اشاره کردند.

لزوم شناسایی و تکثیر نخبگان از سوی بنیاد و تأثیرگذاری نخبگان در جامعه و پیگیری منویات مقام معظم رهبری از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

 

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,SlideShow
  • کد خبر : 173586
کلمات کلیدی
مدیر سمنان
خبرنگار

مدیر سمنان

تصاویر