بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
  • 1403/07/09 - 12:04
  • - تعداد بازدید: 46
  • - تعداد بازدیدکننده: 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و روز نخبگان

دیدار جمعی از مستعدین برتر استان با خانواده شهید محمد مهدی امین

به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روز نخبگان، جمعی از مستعدین برتر استان با خانواده شهید محمدمهدی امین دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان سمنان؛ در این دیدار که با حضور آقای رضا کی پور رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان، آقای نبوی چاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سمنان و جمعی از مستعدین برتر استان صورت گرفت، خاطراتی از شهید محمد مهدی امین توسط مادرشهید و بستگان محترم ایشان مرور گردید.

در پایان مراسم، پس از بیان نظراتی از سوی مستعدین برتر استان درخصوص این شهید بزرگوار، رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان، با اعطای لوح تقدیر و هدیه‌ای از مادر شهید محمد مهدی امین تقدیر به عمل آوردند.

شهید محمد مهدی امین متولد سال 1344 در سمنان بوده و پس از طی تحصیلات مقدماتی عازم جبهه نبرد حق علیه باطل گردید. وی پس از حضور در چند عملیات فتح‌المبین، بیت المقدس و والفجر 4 و با متحمل شدن جراحاتی از جانب چشم و پا در کنکور شرکت کرده و با قبولی رشته پزشکی دانشگاه شیراز، تحصیل خود را در این شهر آغاز کرد. این شهید نخبه پس از طی دو ترم تحصیلی و با فراخوان جنگ به جبهه شتافته و در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل گردید. پایبندی به یادگیری و کسب علم، حق و عدالت و انس با اذان، نماز و قرآن، و فریضه و تکلیف الهی دانستن علم‌آموزی جهت خدمت به اسلام و مسلمین از ویژگی‌های بارز این شهید بود.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,SlideShow
  • کد خبر : 173396
کلمات کلیدی
مدیر سمنان
خبرنگار

مدیر سمنان